Thursday, March 22, 2007

Untuk Sahabat-sahabatku..

Ini khas untuk semua rakan-rakan yang saya kenali...Y
Terima kasih teman atas masa mu
Aku amat menghargai kamu
Aku menyusun sepuluh jari meminta maaf dari mu
Atas kesilapan dan keburukkan lakuan ku
Lupakan sahaja bencana yang melanda ku
Peristiwa pahit yang ku kongsi bersama mu
Aku mengerti akan pengorbanan mu
Pastinya, kamu mempunyai masalah yang menyelimuti mu
Terima kasih teman atas nasihat mu
Tidak ku lupakan kata-kata emas mu itu
Kata-kata yang memberi dorangan pada ku
Ribuan terima kasih buat kamu
Istimewa untuk kawan-kawan akrib ku...Y
A malina,
M inah tudung terkini
A mat disegani ramai
L ain dari yang lain,iaitu seorang pendiam
I tulah Amalina
N amun kita berjauhan, hati kita semakin dekat
A ku berdoa kesejahteraan untuk mu
A qilah, seorang
Q ueen yang selalu maju
I mpiannya mampu dicapai
L eteran kau menjadi peransang bagiku
A mat aku menghargai persahabatan kami selama ini
H ari demi hari, kenangan manis bak derawa menjadi ingatan selalu
F arahin
A ku amat berterima kasih pada mu
R uwat aku selalu denagn rutin nakal mu
A ku senang dengan mu ketika berkongsi masalah

H atiku sebak melihat kau terluka dan sedih
I zzat akan kau terima bila kau selalu merendah hati
N gga (gila) Farahin, amalkan selalu!
H anisah
A ku amat rindu mu
N yinyir itu selalu kerja mu
I si hati ku terluah kepada mu, terima kasih kerana mendengar ku
S uka menyanyi, menjoget itulah kerjaya mu
A ku berdoa agar kau selalu bahagia di samping keluarga mu
H arapan ku, persahabatan kita tidak boleh berputus
I rma, bak
R ama-rama berwarna amalas berterbangan, indah itulah kamu
M enjadi teman ku selama ini amat aku muliakan
A ku berharap persahabatan kita berkekalan
I snani, hati yang mulia
S ebak di dada ku melihat kau menderita
N afsi bukanlah dirimu, kau selalu berkongsi
A ku berdoa agar kekuatan bersama mu dan jangan berputus asa
N ani, aku akan berada di sisi mu
I ni telinga ku akan menjadi teman mu bila kau memerlukan nya
J alilah
A llah akan bersamamu,aku juga begitu
L ama kita tidak berjumpa, rindu aku dibuatnya
I ndah persahabatan kita ini, aku hargai
L agu kita menjadi satu ingatan manis kerja bersamamu
A ku amat berterima kasih kepada mu, menjadi
H arapan ku berkawan dengan mu
R osdahliana
O rang yang
S angat
D isanjungi ku
A nggun, memberi
H arapan pada ku untuk terus maju
L ampau buruk, kau bertepis
I ndah peristiwa, kau menyambut
A ngan-angan menjadi doktor gigi
N un jauh akan tercapai jua
A ku selalu berdoa untuk kebaikan mu
Z uliani
U ntung dibuat kawan
L ampau peristiwa aku buat kenangan
I mpian untuk menolong mu masih dalam genggaman
A ku berterima kasih atas semua kenangan manis yang boleh disimpan,
semua kenangan pahit yang boleh dipelajari
N yinyir itulah kamu
I ngin ku katakan, semoga bahagia!
Pada teman-teman yang lain,
aku mengucapkan ribuan terima kasih,
semua teman ku amat aku hargai,
kenangan bersama mu semua dalam ingatan ku,
TERIMA KASIH WAHAI TEMAN.....

No comments: